Booker

Booker

par Booker

Qui utilise Booker ?

Les salons et instituts qui souhaitent gérer et développer leur activité à l'aide d'une plateforme cloud simple, mais performante.

Description de Booker

Le logiciel pour instituts de beauté avant-gardiste de Booker vous aide à mener et à développer votre salon avec une plateforme tout-en-un qui vous permet de vous concentrer sur vos clients plutôt que sur des tâches administratives. Gérez vos prises de rendez-vous en ligne, votre point de vente ainsi que vos programmes d'adhésion et de fidélité tout en attirant de nouveaux clients et en vous assurant qu'ils reviennent. Gérez votre institut de beauté où que vous soyez et à tout moment grâce au logiciel cloud sécurisé et économique de Booker.

Informations sur Booker

Booker

http://www.booker.com/

Fondé en 2007

Prix de Booker

Booker est disponible à partir de 129,00 $US/mois. Booker n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Booker ci-dessous.

À partir de

129,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Booker - Fonctionnalités

Logiciels d'agenda
Accès mobile
Base de données de clients
Emplacements multiples
Gestion des réservations de chambres
Paiements en ligne
Planification automatisée
Planification des groupes
Rappels de rendez-vous
Rendez-vous récurrents
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Caisse pour détaillant
Caisse pour restaurants
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des remises
Gestion des retours
Intégration e-commerce
Lecture de codes-barres
Profils de compte client
Signature électronique
Achats
CRM
Facturation
Gestion de la formation
Gestion de projets
Gestion des commandes
Gestion des employés
Gestion des fournisseurs
Gestion des stocks
Gestion du marketing
Gestion financière
Mesure des performances
Planification
Suivi du temps et des dépenses
Alertes/Notifications
Emplacements multiples
Gestion des réservations de chambres
Planification automatisée
Planification des cours
Planification des groupes
Planification des installations
Planification des rendez-vous
Planification des ressources
Planification du personnel
Planification en temps réel
Accès mobile
Changement d'équipe
Distribution planifiée
Gestion de la paie
Gestion des ressources
Messagerie
Planification automatisée
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Conforme HIPAA
Forfaits de soins
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Gestion des stocks
Photos avant/après
Emplacements multiples
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des clients
Gestion des employés
Gestion des rendez-vous
Notes SOAP
Point de vente (PDV)
e-mail marketing
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion de la paie
Gestion des employés
Gestion des locations de stands
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Profils client
Rendez-vous récurrents
Carte de fidélité
Gestion de la paie
Gestion des employés
Gestion des listes d'attente
Gestion des stocks
Planification des rendez-vous
Point de vente (PDV)
Profils client
Rappels de rendez-vous
e-mail marketing
Carte de fidélité
Gestion des abonnements
Gestion des clients
Gestion des employés
Gestion des rendez-vous
Gestion des stocks
Paie et commissions
Point de vente (PDV)
Réservation en ligne

Avis sur Booker

Afficher 5 avis sur 901

Note globale
4.1/5
Facilité d'utilisation
4.2/5
Service client
4.2/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
4/5

Book It!

Publié le 11/10/2018
Ashely S.
Recruiter
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Inconvénients: The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Great to have

Publié le 20/01/2020
Faith B.
Hairstylist
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I was able to find an online booking system for clients to book at their convenience

Avantages: I like that clients can easily navigate their way through the app. It’s easy for them with the categories they can see each service falls under

Inconvénients: I wish I could add pictures so I can show clients what hairstyles they would be be getting. It’s always nice to have a visual

Booker is a very useful tool in our Spa

Publié le 11/12/2019
Tonya H.
Practice Manager
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Very pleased. We've been using it since day 1 in our Spa -6 years. Like I said before, really like the add-ons of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for Marketing; and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for never missing a call.

Avantages: You can be very thorough in booking your appointments. Especially like the details tab where you can add notes for each client & can even scan pages into their account. Can easily see their appointments & past orders.
We like the add ons to the software, as well - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Inconvénients: Sometimes, when you make a mistake, it's hard to back out of it, especially with payments. You just have to force other transactions to make the outcome that you needed in the first place.

I used to love Booker, but fixes and updates come slowly and customer service is terrible!

Publié le 30/10/2017
Brad M.
Marriage Mentor
Édition, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
2/5
Note globale
2/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
2/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Booker is a robust solution for online scheduling and taking payments too. In theory, Booker will save you loads of time since customers schedule and manage their own appointments. In reality, we spend too much time on the phone with Booker trying to work out quirks.

Avantages: Admin backend is solid and reliable.
Lots of options to customize. Too many at times since finding just the right setting can take 15-20 minutes or require a phone call to customer service.

Inconvénients: Customer front end is weak and confusing. Booker does not allow certain booking options (CF2) to be used in iFrames. This forces you to send customers to a 3rd party website (not yours) to make appointments. Fixes and feature requests come slowly if at all.
If you are interested in using Booker be sure you know what you are getting into before you commit. It is very difficult to get 100, 500, or thousands of customers to move to a new appointment system if you later decide Booker is not what you expected. Get used to what Booker looks like now and be okay with that for the long haul. Don't plan on being able to add a feature of even getting Booker to fix bugs. Booker will show you a long list of "fixes" and revision numbers of updated software. I have never known any of these updates to address a bug of concern we had with the SaaS. Customer requests are ignored and bugs are described as features. Yes, they really are! For example, in some places staff names are sorted by first name and in other places they are sorted by last name. This does make it feel like you are using different software products and will infuriate you at times.
Different interfaces all work differently. In other words, they all feel like different products. We use the admin interface, the Booker iOS app, the Booker customer app, CF1, and Facebook app. That seems like lots of great options until you realize how disjointed and different they all are. You are not merely learning one software package, you really have to learn them all.

Very happy with software

Publié le 23/12/2019
Lauren R.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Customer service is fantastic, and tool is very intuitive overall.

Inconvénients: I would like more functionality to be available or integrated, like POS systems, functionality on ipads and iphones, robust loyalty program, integration with Smartwaiver.